On my way home

Har precis satt oss bilen nu och är påväg hem till ödenäs. Men är inte hemma förrän ikväll så det är rätt segt :/

Fick ju väldigt fina presenter i söndags också! Blev medlem på Hälsostudion, en väska och mössa från Hälsostudion från mamma och pappa ;) haha, en jättefin berlock till mitt Tomas sabo armband av Therese, en sminkväska med lite smått och gott i, där i låg en lila pincett, lila solbrillor, två ansiktsmasker, en sån här rund toffs som man sätter i håret så man får flygvärdinnabulle, ett kort där det stog att jag ska få ta ett till hål i örat! Allt de från Sofie!
Sen fick jag 400 kronor av Eva och Göran! :) blev jättenöjd med alla presenter! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0