Packning

Sådärja, förlåt att jag inte bloggat på hela kvällen.. Jag har faktiskt haft fullt upp måste jag säga!
Kom hem vid halv 5, chillade lite innan jag och mamma åkte till Hemsjö för att lämna våran lillebror på hund dagis inför nästa vecka. Kom hem vid halv 7 någon gång och då åt vi, oxfilè med potatisgratäng blev det idag ;) Alltid lika gott! Nu har jag packat ner alla mina säker i väskan och ska bara fixa lite smått. Imorgon bär det av till Alingsås vid halv 8 för att möta upp de andra vid Maxi. Sen drar vi och åker lite skidor i en hel vecka! G R Y M T !

Detta innebär att bloggen kommer ligga lite åt sidan denna veckan, men jag lovar att blogga för er om jag kan, nätet är ju inte det bästa däruppe tyvärr. :/
Sen är det ju så att jag fyller faktiskt 16 på söndag, och fira sin födelsedag i backen är ju typ det bästa man kan göra. Om man gillar att åka skidor vill säga.. Vilket jag gör!
Nu ska jag bara chilla lite, blir ingen sen kväll för mig eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon, så vi hörs mer då! :)

image description



Kommentarer
~ L I N N ~

Ja men precis ! :)

Härligt du!

KRam!

2012-03-16 @ 22:03:03
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0