Sooool + vååår ♥

Hejsan! Hoppas ni haft det bra de veckorna jag vart borta. Själv har jag haft fullt upp med plugg, träning och privata saker, men annars har allt flutit på som det ska :) Vilket är bra! Men nu hade jag tänkt komma tillbaka lite smått till er. Börjar känna suget igen faktiskt, som tur är ! Hoppas ni fortsätter att följa min blogg och jag vill ha många kommentarer om vad jag kan blogga om, skulle bli jätteglad om ni ville ta er tiden :D 
Nu hade jag tänkt kolla runt på lite bloggar och sen gå och lägga mig och kolla tv. Just det! I tisdags, alltså förra veckan kom pappa hem med en ny tv till mig! Har ju inte berättat det för er ju, innan hade jag en gammal, tjock grå tv, med jätteliten bild. Men inte nu längre!! Utan nu har jag en 26 tum LCD tv som passar perfekt i mitt lilla rum! :D Kan försöka fixa någon bra bild till imorgon på den så ni får se den ;) Haha!

8:an, herregud... ♥

 



Kommentarer
Moa

hejj vill du vara med i veckans blogg tävling ? klicka bah på länken kram :)

http://meisy.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

2012-03-14 @ 22:33:43
URL: http://meisy.blogg.se/
Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen atck :)

2012-03-14 @ 22:44:07
URL: http://hkansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0