Vädret <3

Hej! Vädret här är helt jävla underbart på ren svenska! Helt sjukt, eftersom det har varit över 10 grader här idag så förstördes backarna rätt snabbt, så vi har mesta dels suttit och solat mitt i backen istället nu på eftermiddagen. Men det är lika gött det. Så nu är jag helt prickig i ansiktet av gulliga små fräknar ;) haha det är vi allihop typ!

Nu har jag precis packat ner lite saker inför hemresan imorgon, åker på morgonen/ förmiddagen någon gång tror jag. Hoppas på fint väder så vi slipper stå ute och frysa när vi fikar som vi gjorde påväg hit.. Haha men men thats life!
Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen och umgås med människorna här!
Ha en bra fredagskväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0