Botaniska trädgården

Hej! Legat lite lågt med bloggen idag också pga att imorse åkte vi till botaniska trädgården i Göteborg och träffade min morbror, hans fru och morfar. Vi strosade runt lite bland alla fina blommor och söta små växter! Satte oss och tog en fika i det fina vädret också, passade på att säga till grattis till mamma och min moster på morsdag också :)

Imorgon åker jag på klassresa med våran goa klass till Varberg. Ska bli kul fatiskt. Ska till ett ställe som heter ästad gård där det finns massor med olika aktiviteter som vi ska testa på! :)
Är hemma igen på onsdag eftermiddag. Bloggen kommer hamna lite vid sidan om nu dom här dagarna, hoppas ni har förståelse för det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0