Dop

Hej på er! Idag är alla i våran skola lediga pga operation indien. En dag om året har vi en sån dag där vi utför olika slags arbeten hemma, typ städar huset, klipper gräset eller typ bakar och går runt och säljer det. Också får vi pengar för det som vi skickar till en skola i Indien! Det är väl bra? :)
Så jag hade tänkt klippa gräset och så, måste ta det lite lugnt, är ju faktiskt jäkligt förskyld :/

Sen passar det ju grymt bra att vi är lediga idag, då kan man ju se det kungliga dopet, haha ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0