Kan det bli en muy buenoare dag än denna?

Haft en riktigt go dag med massa solande och mat + att jag vart ledig också! Det klagar man ju inte direkt på? ;)
"jobbade" lite förut också, klippte gräset, och ni ska veta att det är mycket att klippa när man bor som jag gör ^^
Nu har jag precis kommit ut ut duschen, nyrakade ben, nymålade naglar och allmänt go känner jag mig :)

Imorgon är det skola igen efter en veckas ledigt för mig, ska bli rätt gött att komma tillbaka, men samtidigt segt att sitta inne på lektioner när det är fint väder ute :/ efter skolan hade jag tänkt dra till hälso och träna lite lugnt på gymmet och sola lite efteråt. Gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0