Kass uppdatering..

Ursäkta för kass uppdatering i helgen, men jag skyller på vädret för det har ju varit underbart! Har fått hyfsat fin färg och vart ute nästan hela tiden. Hur gött?!
Sen va det ju grymt kul att loreen vann esc igår också! Shit, satt som på nålar under röstningen ;) men det är riktigt coolt att dom kommer till Stockholm nästa år! Jag och Sofie funderar på att dra dit en långhelg med shopping och lite musik ;) haha, nu ska jag dra mig bort till farmor och farfar för morsdag middag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0