Lager 157

Hej! Har glömt att berätta att jag va på lager 157 med min syster, hennes kille och Emil i fredags, hittade inte jättemycket men fick i allafall med mig två långklänningar som ni kan se här
nedanfär, en pippitröja, jättefin sjal, body butter som luktar mango och trosor!
Har faktiskt varit riktig skeptisk mot långklänningar innan jag ens hade testat en.. Men när den väl satt på och man tänkte sig in i sommaroutfiten så blir den skitsnygg med ett par läckra grekskor!

Köpte även en vit klänningen också!



Kommentarer
Jessica

Konstig fråga kanske, men du skulle inte vara villig att sälja denna klänning? Vill verkligen ha denna klänning och har letat som in i efter den. Om du är villig så hör av dig :)

2013-05-11 @ 23:04:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0