TAGG

TAGGMUSIK MED SWEDISH HOUSE MAFFIA HÖGSTA VOLYM!
Taggar inför träning med lite greyhound från swedish house maffia. Erkänn grym taggmusik dom har?! Lyssnar alltid på just greyhound innan jag ska iväg och träna. Haha, den gör mig sjukt taggad i allafall! ;)
 

Nu ska jag ta och pysa iväg för lite challenge på mitt tredje hem, Hälsostudion! Ska bli riktigt skönt att få träna just nu. Det är extra skönt att träna när man känner att det börjar bli mycket i skolan som man helst inte vill tänka på. 
Nästa vecka är det både matteprov och ett prov i människors miljöer. En bok ska vara utläst, och sen är det säkert något annat jag glömt av. Det låter säkert inte mycket för er, men för mig som går BF är det ganska mycket på en vecka, vi som aldrig har några läxor typ.. Buhu, stackars oss :(
 
Jag gick från sånhär:
 
 
Till sånhär på endast 2 sekunder.
 
 
MEN NU KÖR VI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0