99 saker med Erik och Mackan

Tänkte bara droppa in här en snabbis och säga godnatt. Imorgon är en ganska lugn dag i skolan, böjar 09.10 och slutar runt 15.00 någon gång, ska bli skönt att sluta tidigare än 16.00.. Skolan kan vara riktigt påfrestande ibland!
Har även fått tillbaka en inlämning som handlar om hur man påverkas av placeringen i syskoskaran vilket jag fick den här kommentaren av min lärare!
Du har gjort uppgiften mycket utförligt och beskrivit både det som stämmer och det som inte stämmer med dina erfarenheter. Du använder begreppen från texten och ger flera exempel som är nyanserade. Du framför också tydliga argument för vad du tycker. Fortsätt på detta viset så kommer du att hamna högt betygsmässigt.
Hur glad blir man inte av en sån respons?! :D
 
 
Nu ska jag och min nya boyfriend dejta sängen!
Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0