Bloggfri helg.

Som ni märkt har jag inte bloggat alls denna helgen som varit. Har vart alldeles för trött för det tyvärr. Sen har mina systrar vart här också! :) 
Om cirkus en halvtimme ska jag åka in till alingsås för att träna som jag inte gjort på över 3 veckor. Allt det där med vaderna och sen har jag vart sjuk också. Men idag kär vi igen! Ska försöka komma igång så fort som möjligt, börja träna regelbundet igen. Får dock inte gå på de där roliga passen, danspassen.. Utan bar spinning, indoor och challenge pga vaderna :( Men så fort dom är bra igen kör vi på danspassen :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0