Dag 3.

Ärligt talat så har jag inte överfullt med vänner, men jag har några få som står mig nära istället. Ni vet ju hur man säger. Hellre få diamanter än flera stenar. 
Hon som står mig närmast är ju som ni säkert redan vet, Lisa. En helt underbar tjej som jag alltid har kul med. Vi kan dampa loss, men också vara seriösa när det gäller, snacka om allt mellan himmel och jord och jag kan verkligen vara mig själv när jag är med henne. Det är viktigt enligt mig! 
Vi gick i samma klass i nästan tre år på högstadiet, i början tyckte jag faktiskt att hon var a pain in the ass. Haha kan jag tycka fortfarande men nu är det bara av kärlek ;) Du vet ju vad jag tycker om dig nu och det är det som spelar roll! :) Vi började närma oss varandra i åttan tror jag, umgås i skolan och kanske lite utanför. Ångrar inte en sekund som din vän. Du är helt grym tjejen!
 
Sen har vi Emma och Mathilda, som jag tyvärr har glidit isär med lite på senaste.. Men vi snackar fortfarande ibland och det är jag glad över! Anledningen är ju att vi går i olika skolor, de har handbollen och jag min träning på hälsostudion. Men om jag känner oss rätt så kommer vi alltid finnas där för varandra, oavsett vad som händer. Saknar er! ♥
 
Sen har jag ju såklart de nya vännerna i klassen som jag tycker om väldigt mycket också! (va bara tvungen att skriva det eftersom jag vet att några av dom läser bloggen....) ;);););)
 
Dag 1. En bild på dig själv och 10 sanningar
Dag 2. Om staden du bor i
Dag 3. Dina kompisar
Dag 4. I min väska finns
Dag 5. Favoritställe
Dag 6. En vän som bor långt bort
Dag 7. hur ser din framtid ut
Dag 8. En tv serie du älskar
Dag 9. Din profilbild på facebook
Dag 10. Din mobil
Dag 11. Ditt rum hur det ser ut just nu
Dag 12. En person du aldrig glömmer
Dag 13. En person du saknar
Dag 14. Det du brukar göra på dagarna
Dag 15. En bild du aldrig har publicerat
Dag 16. En kändis du vill träffa
Dag 17. Något som får dig att gråta
Dag 18. Vad tycker du om din klass
Dag 19. En maträtt du skulle kunna äta livet ut
Dag 20. Din favoritaffär
Dag 21. Ditt smink
Dag 22. Din garderob
Dag 23. Din pojkvän
Dag 24. Det här gillar jag
Dag 25. Det här gillar jag inte
Dag 26. Mitt favoritklädesplagg
Dag 27. Det här samlar jag på
Dag 28. Det pinsammaste jag har gjort
Dag 29. Den här dagen
Dag 30. Det här året


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0