From blonde to brunette....

Det skedde en liten förvandling i lördags.... Det är nämligen så att jag tog mord till mig och färgade håret till brunt.. Hiss/diss? ;) Haha enligt mig är det hiss faktiskt, trodde inte det skulle bli så brunt men ack så fel jag hade. Men det kanske bara va bra så jag vågade? Nöjd blev jag i allafall! Om några veckor hade jag tänkt lägga i lite rött kanske, för att få den "varma" känslan i håret. Inte så knallrött utan bara så att det skimrar lite typ :) 
Fick i alla fall bra kritik från familjen och vänner så det känns bra :D
 
Nu håller jag på att laga mat, sen ska jag iväg och träna challenge på hälso!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0