Guess what?

Idag har jag studiedag! 

Så himla skönt att få sova ut en morgon mitt i veckan. Fast om jag ska vara ärlig och vilket ni redan vet så har vi ju sovmorgon tre dagar i veckan men nu har man vänjt sig vid det också så det är jobbigt att gå upp även då :(
Jag vaknade i alla fall vid halv 9, vill ju inte sova längre eftersom det är risk att jag inte kan somna ikväll. Låg och pilla lite med telefonen och bara mös under täcket! Gött att inte behövs passa någon buss. ;)
 
Idag hade jag och mamma tänkt åka in till stan och handla, därefter träna. Och vet ni vad? Jag ska köra in, omg. Haha, har ju kört en gång innan på vägen men det var med kian och nu ska jag köra med volvon, som jag aldrig kört med innan.. :s Det kommer bli en upplevelse som inte bli den sista får vi hoppas.. ;) Haha. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0