Inlämning

Godmorgon eller goddag?

Det får nog bli goddag på er! Har ju varit uppe sen klockan 9 imorse. 
Har suttit med en inlämning i snart en timme, den ska vara inne på måndag och jag började med den idag.. Som tur är ska den bara vara längst en datorsida. Har skrivit en halv nu och har bara en fråga kvar, men den är ganska svår så jag tänkte vänta tills pappa kommer hem så han kan hjälpa mig :) 
 
I eftermiddag ska jag in till stan och träffa Lisa och hennes nya loverboy, ska ta en fika och bara snacka. Kommer bli grymt kul att träffa dom! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0