Live while we're young

Go låt det där! För er som inte vet vilka det är som sjunger den så är det såklart one direction ;)
Dagen idag har la vart helt okej, lite segt att gå från 08.00-16.00 men sånt är livet! Imorgon är en betydigt goare dag som väntar, 10.25-14.22, helt okej? ;) Haha.
 
Sen har jag blivit helt besatt av one tree hill igen, kollar seriöst fem avsnitt varje dag eller så fort jag får en ledig stund vilket finns det helt tiden eftersom vi inte har några läxor typ. Haha lucky me! ;)
Nej, nu ska jag gå ut till mamma och se om hon kan ,assera mig lite, är så jäkla stel efter träningspasset igår....
 


Kommentarer
sandra

låten är grym :D

2012-10-02 @ 21:00:06
URL: http://sandraaevelinaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0