Mot Alingsås för att träffa bästa vän!

Nu har jag precis gjort i ordning mig för att åka in till Aingsås och träffa Lisa. Har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli skönt att träffas o snacka lite!  :)
Förresten, jah ställde klockan på halv 9 idag för att hinna duscha och ta det lugnt innan jag skulle åka, men vad händer? Jo, jag vänder på mig, drar täcket över huvudet och somnar om.. Vaknar halv 11 och inser att jag bara har en timme på mig att fixa i ordning mig, duscha och äta frukost.. Panik, men jag hann! ;) 
Bussen går kvart i tolv så jag måste sticka snart. Vi hörs mer ikväll när jag kommer hem!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0