Myyyys

Sitter i min otroligt gosiga säng med en otroligt gosig outfit just nu. Kollar lite facebook, lyssnar på go musik, tar det bara lugnt helt enkelt :)
Skolan har också varit bra idag, mycket skratt och hyfsat roliga lektioner. Spelade volleyboll på idrotten också, haha det var faktiskt roligt trots att man får lite ont i handlederna efter alla slag man får där.. Men det är ju bara att bita ihop! Vill man bli godkänd så får man faktiskt tåla lite ;)
 
Kom hem vid halv 5 i alla fall, då lagade jag och pappa mat tillsammans, mat är det bästa som finns. ♥ Alla klagar på att de vill ha en pojkvän, jag klagar på att det inte finns tillräckligt med mat.... Hehe (a)
 
Såhär kan man underhålla sig själv en fredagkväll! Om ni ville ha tips på vad man kan göra.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0