Partaj

Sitter och kollar runt lite på internet, i olika affärer och kollar om det är något jag vill ha. Hade tänkt åka in till stan någon gång under lovet och kolla HM, det har ju precis öppnat i lilla Alingsås! Stor uppståndelse...
Haha, nä men jo, det är faktiskt så ;) 
Nu började precis reprisen av partaj från i söndags, så får väl underhålla mig med det fram till mamma och pappa kommer hem. Börjar bli lite tråkigt här hemma nu, har ju varit ensam i sex timmar, och dessutom på kvällen. Inte kul alls :( 
Jag får väl gå och lägga mig så jag inte lider så mycket av det, haha ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0