Regnet öser ner

 
 
Det har regnat konstant hela dagen, så min förmiddag har sett ut såhär på ett ungefär:
- Gjort scones
- Ätit dom
- Kollat oth
- Vart ute i typ 20 minuter med Viggo
- Kollar lite mer oth
 
Nu ska jag ta och fixa lite lunch hade jag tänkt mig. Vid halv 4 tar jag bussen ner till Ingared för att passa min systers kompis barn. Hur gullig som helst och det här är första gången jag passar henne, ska bli riktigt roligt! :)
Efter det åker jag vidare in till Alingsås för att träna!
Ha en bra måndag allesammans :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0