Såhäääär trött.

Gokväll på er. Hoppas ni har en bra lillördag!
Själv har jag bara tagit det lugnt och kollat lite på tv. Bonde söker fru gör mina onsdagskvällar lätt, och Carina Berg flyttar in precis efter det gör inte kvällen sämre! ;) 
Imorgon är jag ledig ifrån skolan. Anledningen till det är att lärarna har en utbildning på eftermiddagen, så vi skulle egentligen haft en lektion på morgonen mellan 9 och 11, men vi slapp den och fick en hemläxa istället. Skönt det!
 
Som ni kanske ser har jag även bytt design, har inte gjort den själv för jag vet inte hur man gör egna designer... Hehe, hr haft blogg sen 2010 men vet fortfarande inte hur man gör. :s Tur att det finns färdiga!
Om ni inte ser den tryck bara på F5! :)
 
Godnatt på er och sov så sött. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0