Slappedag

Men är det inte så det ska vara när man är ledig? Har ju varit ute med Viggo dock, så lite frisk luft har jag fått! Men annars har jag bara suttit inne och kollat one tree hill hela dagen. Är redan på tredje säsongen, det går fort när man streck kollar ;) 
Har varit en riktigt go dag, ibland är det skönt att vara hemma alldeles ensam. Man får liksom göra lite vad man känner för, ha på riktigt hög musik och bara ligga i soffan. Haha är det bara jag som känner så? :s
Nej, nu ska jag sluta tjöta och sätta på mitt sjunde avsnitt oth för idag! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0