Work out ± skola

Hejhej! Hoppas ni har det bra där ute i höstrusket. Själv har jag det ganska bra i mitt liv, har kommit igång bra med träningen igen och det känns som att det går framåt med vaderna! Kunde tom lägga på motstånd på spinningen igår, gissa om det kändes skönt? Jag hade inte ens ont i vaderna efteråt. Framsteg! :D 
Skolan går som på en räls den också, lektionerna är roliga, klassen är go och lärarna allmänt bra, så allt är prima i mitt liv!
 
Idag efter skolan gick jag in till stan för att möta upp min syster Sofie, vi gick runt lite på stan och kikade lite. Fick med mig saltvattenspray, nagellack och en väska hem! Inte illa kompis. Så nu behöver jag äntligen inte bära min dator i famnen hela tiden utan ha den i en väska!! Haha lyx ;) 
 
Nu ska jag dejta sängen, läsa några sidor ur min bok som läxa till imorgon, kanske får lite sällskap av min gosiga vän Viggo också. Han har blivit mer och mer gosig under den senaste tiden, undra vad de kan bero på? ;s
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0