Bitch please

Hola bloggen! 
Idag har varit en bra dag, ingen fuldag och bitchen var inte i skolan, så med andra ord en jävligt bra dag! ;) Haha. Skolfoto och prov stog på schemat idag, fast det var ju inte det ända, människors miljöer, engelska och svenska. Helt okej ändå :) Provet gick la också ganska okej, var ganska lätt då hela första sidan var frågor man skulle ringa in bara, andra sidan bestod av endast två frågor, allt var gjort på en kvart cirka. ;) 
 
Nu ska jag äta mat, lax och potatis är det idag! Mums!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0