Extra jobb!

Hallå! Förlåt för kass uppdatering idag, gick ju i skolan till typ 2. Efter skolan gick jag hem till min syster, senare åkte vi till hennes kompis och hennes dotter. Det är nämligen så att jag har fått ett litet jobb som barnvakt åt dottern, hur söt och go som helst är hon! Så det här ska nog funka prima :D 
 
Imorgon ska klassen till mjörnvallen och vara funktionärer åt fjärde klassare tror jag det var :) Kommer nog bli riktigt kul eftersom det är barn jag vill jobba med så dår får jag ju testa på det! Även om jag gjorde det förut så har jag inte jobbat med lite äldre barn. Så detta ska bli kul!
Nu ska jag krypa till kojjs så jag orkar upp klockan 06.00 imorgon...
 
Godnatt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0