Förskylning...

Anledningen till att jag inte bloggat sen i måndags är att jag har legat hemma sjuk. Förskylning och hosta är inte det roligaste.. :/
Igår var ju planen den att våran klass skulle vara funktionärer åt fjärde och femte klassare på Mjörnvallen hela dagen, men när vi kom dit var det redan lärare från klasserna där och sa att det var för blött på banan och gräset, så vi fick vända igen. Jag tog bussen hem för att jag inte mådde så bra medan de andra gick tillbaka till skolan. När jag kom hem käkade jag lite glass och la mig i soffan och kolla film hela dagen. Det ända positiva med att vara sjuk är att man får ligga i soffan hela tiden ;) 
Idag var det också meningen att jag skulle åka in till skolan på morgonen för att göra matteprov med det sket ju sig, försov mig istället. Skulle gå upp sju men det blev 9 istället så det fick bli ändrade planer och stanna isället. 
Nu ska jag förska plugga lite till noprov som vi har imorgon. Har inte pluggat ett skit, lyckat... Kommer gå super verkligen.
 
Tänkte även försöka få med mig mamma eller pappa med mig ut och övningsköra lite också kanske, papperena har ju äntligen kommit! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0