kvällsbloggning

Godkväll på er.
Om jag ska vara ärlig så tyckte jag Justin Biebers film var speciellt bra.. Mest långtråkig. Alla är helt kär i honom efter att de sett filmen men jag tyckte det va som vilket dokumentär som helst. Så jag tryckte på kryss och satte på lite one tree hill istället. MYCKET BÄTTRE ♥
Imorgon väntar en ganska kort skoldag för min del och även klassen såklart. 09.15-12.45. Sovmorgon brukar vi alltid ha på onsdagar men anledningen till att vi slutar två timmar tidigare är att lärarna ska på någon utbildning eller något så hela skolan slutar tidigare! Helt okej :) 
Nu ska jag smälla ihop locket på min nya bästa vän och försöka nana lite. Sov gott :)
 

306692_344902832253640_827258896_n.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0