Morning

Då var det morgon igen, dessutom tidig morgon. Man blir lite bortskämd med 3 dagars sovmorgon per vecka..

Anledningen till att jag inte blogga igår var helt enkelt att jag glömde av och somnade alldeles för fort, redan vid 10. Haha trätt chey ;)
Idag är det skola som gäller, fast bara fram till halv 12 ungefär. Det är så att vi har klassens dag idag så vi ska bara vara i idrottshallen och göra något alla BF klasser, kommer nog bli kul detta!

Har nästan inget smink på mig idag heller, plus i kanten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0