Ojoj..

Haha, helt sjukt hur omotiverad man kan vara till att plugga.. När till och med en urdålig låt låter bra i öronen, eller statusar som man redan läst 300 gånger på facebook är intressanta, eller är det kanske någon som uppdaterat sin blogg? Oj, jag måste nog packa väskan och lägga fram kläder och planera håret och sminning inmorgon inför skofotot, herregud, och snart börjar bonde söker fru också! Åh, måste kolla instagram, bloglovin, spela wordfeud... Så har jag pratat med mig själv den senaste timmen. Tror ni jag har fått pluggat något? Svaret ör ett stort fett nej. Nej, har bara läst igenom sidorna en gång, detta provet kommer gå åt helvete. Men jag har ingen annan att skylla än mig själv. Så nu skiter jag i det här, tar en skål med glass och kolllar bonde söker fru. 
 
Nu checkar jag ut för ikväll, tjingelling!
Bjuder på bilden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0