Tuesday

Hej!
Ville bara droppa in här en snabbis och säga att jag börjar blogga på tisdag igen. Då får jag min dator från skolan, macbook air har dom beställt så det kommer bli riktigt nice! Sen är det ju så att jag går barn&fritid så jag har nästan inget plugg, vilket är sjukt gött. Vi har gått i skolan i nästan en månad och har högst fått kanske två läxor? Haha chill linje ;) Men vi har ganska långa dagar, fast det är bara för att vi har väldigt mycket praktik om man jämför med de andra linjerna så det går bra det också. Vi hörs på tisdag! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0